hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|پاسخگویی مدیرکل ارتباطات شهرداری قم به مردم از طریق سامانه ۱۳۷

قم|پاسخگویی مدیرکل ارتباطات شهرداری قم به مردم از طریق سامانه ۱۳۷

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم از پاسخگویی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری به شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، ابراهیم خسروی با اشاره به پاسخگویی مدیران شهرداری به شهروندان در قالب طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»، اظهار کرد: چهارشنبه گذشته ۱۲ تیرماه مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح پاسخگوی عموم مردم و مخاطبان سامانه ۱۳۷ شهرداری بود.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۱۸ ارتباط مستقیم با مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در این روز برقرار شد، افزود: همچنین ۳۰ تماس در این زمان در سامانه ۱۳۷ ثبت شده که در حال پیگیری است.

خسروی با بیان اینکه ۱۳ مورد از این پیام‌ها در حوزه خدمات شهری بوده است، افزود: همچنین در این پیام‌های ثبت‌شده ۱۰ مورد مربوط به موضوعات فنی، پنج مورد مربوط به مسائل ترافیکی و دو مورد مربوط به مسائل شهرسازی و ساخت و ساز شهری بوده است.

وی اظهار کرد: عمده این پیام‌ها پیگیری شد؛ رصد پیام‌ها انجام شده و دو مورد باقی مانده که به دلیل زمان‌بر بودن مشکل آسفالت است که پیگیر هستیم انجام شود.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم گفت: چهارشنبه این هفته هم دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم از ساعت ۱۰٫۵ تا ۱۲ صبح از طریق سامانه ۱۳۷ به طور مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردمی خواهد بود.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد